UWAGA! Zapisy na to wydarzenie zostały zamknięte.
Limit miejsc został wyczerpany. Zapraszamy do zapisów na pozostałe wydarzenia.
Informacje organizacyjne
Udział w webinariach jest bezpłatny i otwarty dla całej społeczności UW: studentów, wykładowców oraz kadry administracyjnej. Aby dołączyć, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny.
O webinarium
AI staje się coraz ważniejszym partnerem w edukacji, ale to od nas zależy, czy wykorzystamy jej potencjał w pełni. Kluczem jest sztuka promptowania – umiejętność stawiania pytań i formułowania poleceń w taki sposób, by narzędzie rzeczywiście wspierało proces nauczania. Podczas webinaru uczestnicy poznają praktyczne techniki tworzenia skutecznych promptów, zobaczą przykłady dobrych praktyk w pracy dydaktycznej oraz dowiedzą się, jak AI może pomagać w przygotowaniu zajęć i angażowaniu studentów. Spotkanie będzie również przestrzenią do refleksji nad wyzwaniami, jakie niesie wdrażanie nowych technologii w kształceniu online, oraz nad rolą wykładowcy w świecie, gdzie maszyny uczą się razem z nami.
dr Agnieszka Marzęda
Wykładowczyni na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations). Magister marketingu (WSZiM) oraz specjalistka ds. public relations (ISNS UW i IFiS PAN). Prowadzi kursy i szkolenia dla firm, administracji publicznej, organizacji non-profit oraz trenerów i wykładowców, a także kursy na Uniwersytecie Otwartym UW. Laureatka Lwów PR 2025 w kategorii edukacja. Sekretarz Car of the Year Polska, członkini Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Posiada doświadczenie w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych, public relations i marketingowych oraz działaniach wspomagających e-commerce. Specjalistka w zakresie komunikacji, publishingu oraz marketingu cyfrowego. Aktywnie angażuje się w rozwój młodych talentów poprzez opiekę nad Kołem Naukowym AI Explorers, gdzie inspiruje studentów do eksplorowania nowych technologii w kontekście mediów i biznesu. Swoją działalność akademicką i zawodową łączy z aktywnym zaangażowaniem w biznesie oraz edukacji.